Quoting ef huis <efh...@gmail.com>:

Hallo allen,
Ik zou graag getuigen willen invoeren bij een doop op een zodanige manier dat ik ook daadwerkelijk de getuigen uit mijn namenbestand kan kiezen of kan toevoegen. Ik doe het nu via een notitie, maar dat lijkt me niet de bedoeling.  Ik kan voor allerlei gebeurtenissen (events) de gebeurtenis delen en dan een rol toevoegen, maar het lukt me echter niet voor doop, overlijden, huwelijk en geboorte. Deze gebeurtenissen staan op het primaire invoerscherm van een persoon en daar zie ik nergens een knop om de gebeurtenis te delen.
   Wie kan mij helpen?

   vriendelijke groet,
   Frankje Huisman

Op het plusje achter de doop etc. klikken  en dan delel kiezen...