Hallo allen,

Het invoeren van getuigen bij een doop of huwelijk lukt me inmiddels, maar
nu stuit ik op het volgende probleem:
Een getuige waarbij ik een nieuwe naam invoer verschijnt niet in de
naamlijst. Als ik deze zelfde persoon bij een latere doop opnieuw als
getuige wil invoeren moet ik hem opnieuw "aanmaken". Hij staat niet in de
lijst met namen. Vaak is een getuige een grootmoeder of een tante, dus die
persoon wil ik dan graag dezelfde laten zijn als de persoon die ik als
getuige heb ingevoerd. Dat is echter niet mogelijk omdat hij/zij niet in de
naamlijst staat.
Andersom lukt het wel. Als ik een getuige wil invoeren die in mijn bestand
al bestaat omdat ik deze persoon al eerder heb gemaakt dan lukt dat wel.
Het lijkt wel alsof een getuige die ik aanmaak niet echt bestaat. Wat zie
ik nu weer over het hoofd?

groet,
Frankje Huisman