Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens
Gen Geraedts
Verzonden: vrijdag 24 juli 2020 15:57
Aan: legacy-nederlands@legacyusers.com
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] patroniem

Goedendag,

Ik ben in mijn onderzoek aanbeland bij voorouders waarbij veel gebruik
gemaakt wordt van patroniemen.

Ik worstel er een beetje mee hoe ik die het beste in Legacy kan verwerken.
Ongetwijfeld zijn er mensen die daar al ervaring mee hebben: aan hen de
vraag of ze het patroniem vermelden bij de voor- of achternaam in de daartoe
bestemde regels in het persoons/gezinsscherm ?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

J. Geraedts