Staan ze niet in een notitieveld?

Bert

Op 27-8-2020 om 09:34 schreef Michel Vanelslander via Legacy-Nederlands:
Goede morgen,

Ik ben een heel recent gebruiker van Legacy, na een overstap van het Vlaamse STAM, dat niet meer ondersteund wordt en waarmee ik problemen begon te ondervinden. Ik heb met succes 32 familiebestanden via GEDCOM-formaat ingeladen in Legacy, dat ging heel vlot, en ik heb ondertussen ook al snel de basisfuncties geleerd (invoegen van persoon, gebeurtenissen, ....).

Ik slaag er echter niet in de bronvermeldingen die ik STAM ( in het veld 'TEKST OPZOEKNOOT') bij een gebeurtenis meegaf terug te vinden, of te vinden hoe ik die kan bijvoegen. Het gaat om klassieke verwijzingen naar een akte, bijv. EGEM, PR, H, 1726, f° 16, of BRUGGE, BS, 1855, O, 425.

Kan iemand mij op weg helpen?

Alvast bedankt,

Michel Vanelslander

--
Dit e-mailbericht is gecontroleerd op virussen met Avast antivirussoftware.