Hallo allemaal.

Allereerste iedereen een gezond 2021 gewenst.

Mijn probleem. Ik heb Legacy 9 al een week of 6 op mijn PC (Windows-10). Daar ben ik helemaal blij me. Ook het Charting programma is in het Nederlands en werkt zoals te verwachten. Dat laatste was in versie 8 altijd alleen in het Engels.

Nu heb ik op mijn laptop (Windows-10) ook de versie 9 geïnstalleerd en dat werkt ook prima maar...

 * Het Charting programma geeft geen afbeeldingen weer in de charts.
 * Het Charting programma is in de Engelse taal.

Op beide computers draai dezelfde versie: 9.0.0.368 (Bestandsversie: 9.0..0.0 in verkenner bestandseigenschappen)

Ik heb alles een keer weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar daar veranderd niets mee.

Heeft iemand een idee waar dit fout gegaan kan zijn?

Groet, Karel Tamboer