HI karel ook de beste wensen.

Een mogelijkheid is dat je laptop in twee talen staat  bv Engels en Nederlands.

Gr, Wim

Van: Legacy-Nederlands <legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com> Namens Karel
Genea
Verzonden: zaterdag 2 januari 2021 15:15
Aan: 'Dutch User List' <legacy-nederlands@legacyusers.com>
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Legacy 9 is (deels) Engels

Hallo allemaal.

Allereerste iedereen een gezond 2021 gewenst.

Mijn probleem. Ik heb Legacy 9 al een week of 6 op mijn PC (Windows-10). Daar
ben ik helemaal blij me. Ook het Charting programma is in het Nederlands en
werkt zoals te verwachten. Dat laatste was in versie 8 altijd alleen in het
Engels.

Nu heb ik op mijn laptop (Windows-10) ook de versie 9 geïnstalleerd en dat
werkt ook prima maar...

*       Het Charting programma geeft geen afbeeldingen weer in de charts.
*       Het Charting programma is in de Engelse taal.

Op beide computers draai dezelfde versie: 9.0.0.368      (Bestandsversie:
9.0..0.0 in verkenner bestandseigenschappen)

Ik heb alles een keer weer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar daar
veranderd niets mee.

Heeft iemand een idee waar dit fout gegaan kan zijn?

Groet, Karel Tamboer