Van: Legacy-Nederlands [mailto:legacy-nederlands-boun...@legacyusers.com]
Namens Karel Genea
Verzonden: zaterdag 3 februari 2024 15:31
Aan: 'Dutch User List'
Onderwerp: [Legacy-Nederlands] Functies weg in Charting?

Hallo allemaal,
Ik werk veel in Legacy Charting, naar volle tevredenheid. Nu heb ik Legacy
ook op mijn laptop geïnstalleerd en daar werkt het stamboomprogramma perfect
maar bij de Charting applicatie heb ik 2
problemen:

1. Als ik een tekstblok aanmaak kan ik dat niet verschuiven naar de gewenste
plek. Het heeft wel de "handels" op de hoeken. Ik kan wel de tekst aanpassen
en opmaken.

2. In de linker balk zitten 4 icoontjes om velden te kunnen verschuiven.
Deze zijn alle 4 grijs en kunnen dus niet worden gebruikt.

Vraag: komt iemand dit bekend voor, is er een oplossing?

Bedankt voor het meedenken,
Karel Tamboer