Goede morgen,

Ik las toevallig de onderstaande problemen en ik kan zeggen dat ik deze
problemen niet heb terwijl ik de meest recente update van Charting heb nl.
9.0.038.261.

Maar ik denk dat ik de problemen kan verklaren.

(heb de linker balk hier liggend ingevoegd ter verduideling )

1.      Het tekstvlak is te verschuiven als in de linker balk het bovenste
icoontje, pijl, geselecteerd is (bij mij geel)

Vervolgens in het tekstvlak gaan staan, er komt dan een kruis en er kan dan met
ingedrukte linkermuisknop geschoven worden.

De “handels “aan het tekstblok zijn om de grote te veranderen.

2.      Om gebruik te kunnen maken van de vier veld icoontjes dient ook het
pijl icoontje geselecteerd te zijn (bij mij geel)

Ik hoop dat deze antwoorden de problemen oplossen.

Met vriendelijke groet,

Nico Verweij

N.M.Verweij

Griegplein 203

3122VN Schiedam

Nederland

Mob: 06-28207157

e-mail:  <mailto:nmverw...@caiway.nl> nmverw...@caiway.nl

--
Dit e-mailbericht is met Avast-antivirussoftware gecontroleerd op virussen.