Bernardus, hartelijk dank voor jouw vraag.

Ik had zelfs nog niet eens meegkregen dat versie 10.0 al uitgekomen is. Kennelijk is die er al sinds 4 juni, nog warm van de pers.

Heb jij die nieuwe release al gedownload en geinstalleerd ? Werkt, behalve de helpfunctie, alles naar behoren ? Geschiedt de overgang van 9.0 naar 10.0 in de vorm van een automatiasche upgrade van bestaande software (met overschrijving van relevante programmafiles) ? Of moet je de hele handel opnieuw installeren en de databestanden vervolgens gewoon handmatig importeren ? Alvast dank om jouw ervaringen hierin met ons te willen delen. Of radd je ons aan om nog even te wachten met 10.0 ?

Beste groeten, Pieter