Hallo Chris,

Het kan voorkomen dat een mailprogramma of de server van de provider mails
weigert. En dat kan dan weer tot gevolg hebben dat mailman, het programma van
deze mailing lijst, je automatisch verwijderd.
Dat is een volautomatisch proces.

Acties die je dan moet nemen:
1. Doe een virusscan en malwarescan met goede software. Als je die nog niet
hebt, is dit het moment om die aan te schaffen.
2. Meldt je opnieuw aan bij de mailing lijst via onderstaande links.
LET OP: in dit geval heb ik jouw email adres weer kunnen activeren. Ws krijg je
deze mail 2 keer.

Als het blijft voorkomen neem contact met mij op.

M.vr.gr.,
Frank Henkes