Tam olarak ne istediğini (daha doğrusu mysql yönetmekteki kastını)
anlmış değilim. ama üye bilgileri için sorguyu her sayfada
"SELECT isim, nick, dogumt, sehir FROM uyeler WHERE id = 2" gibi
yapıyorsan şimdiye kadar çok iş yapmışsın demek oluyor. bir an önce
http://framework.zend.com/manual/en/zend.db.html (veya benzeri bi
kütüphane) ile tanışmış olman gerekiyordu. PHP ameleliğinden bir nebze
kurtulmak için Zend Framework'u kesinlikle tavsiye ederim.

Başarılar.

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net