Merhaba,

Kendi yazdığım ve projelerimde kullandığım sınıfı[1] örnek alarak
kendi sınıfınızı yazabilirsiniz.
Daha yayınlama aşamasına gelmediği için herhangi bir belgeye sahip
değil, belki de hiç açmam :-)
Kullanımına örnek;

$db = new phpmydb($mysqlbaglanti);
//mysqbaglanti degiskeni mysql_connect'den dönen sonuç
//klasik kodlamayla iç içe kullandığım için kendi bağlantı metodunu
yazmaya gerek görmedim.

$db->eleman('alan1',$deger);//ilk parametre db alanı
$db->eleman('alan2',$deger2);

$id = $db->ekle('tablo'); //tabloya yukarıdaki degerleri ekle $id ye
insert_id yi aktarır
$db->eleman_temizle();//daha önce eklenenleri temizler

$db->eleman('alan3',$id);
$db->duzenle('tablo',$id); //indexli alanın id ile eşleşenini düzenler
istenirse aşağıdaki gibide kullanılabilir
$db->duzenle('tablo',"where id=$id");

$db->sorgula('tablo','alan1,alan2','where alan1='a' order by id limit
3, 3'); //alan1 2 değer yerine * kullanılabilir ama tavsiye edilmez
:-D

while($db->getir())
echo $db->getir_al('alan1');

$db->sil('tablo',$id);//yine duzenle metodunda olduğu gibi sorgu ile
kullanılabilr

[1] http://github.com/ademalp/phpmydb/tree/master/class.phpmydb.php

Tam olarak projenin bitmediğini hatırlatmak isterim kullanırsan da
sorumluluk tamamen sana ait. hatta buraya yüklediğim sürüm
çalışmayabilir de :-)

Umarım bir fikir verebilmiştir.

İyi Çalışmalar
A.