Merhabalar,
Eminim bu listelerde csv dosyala rile uğraşanlar olmuştur diye düşünüyorum.

Progress 4GL 'den dışarıya csv olarak bilgi atıyor ve daha sonra bunu
OOo calc ile kullanıyorum. Ancak içinde "E" olan stok kodlarında sıkıntı
oluyor. OOo Calc nedense bunu 10E+12 gibi algılıyor ama aslında oradaki
"E" benim stokkodum içindeki "E" mesela "10E012" gibi...

Stok kodu alanını string yaparak csv oluşturdum ama durum değişmedi!
Sayı arasında "E" olan her stokkodunda bu hata var. Bunu sizler nasıl
çözebildiniz? Ya da ilk yaşayan ben miyim? :(

--
Kolay gelsin,
Mucip:)