Selamlar,
Aspirin çözüm oldu sanki ama değerin önüne ' (tek tırnak) ekleyince oldu. Bildiğim kadarı ile bu 123'den beri var olan ve değişkeni giriş anında metin olarak tanımlayan bir işaret idi. Denedim ve oldu ama yine de arama esnasında sorun çıkartabilir gibi geliyor bana :(

Kodun son hali:

*string ("'" + StokKod)*

Daha iyisini bulana kadar çözüm bu gibi görünüyor :)

Not: Bu OOo listeleri neden çalışmıyor acaba? OOo kullanan yok mu? Biz şu anda şirkette bakım kitaplarını dahi OOo ile yazmaya başladık! 50-100 sayfalık resimli, şekilli makina bakım kullanım klavuzları... İnanın alıştıktan sonra kullanımı daha kolay.

Kolay gelsin,
Mucip:)

Uygar UZUNHASAN yazmış:
Benzer bir sorunu ben de yaşamıştım, üstüne gitmedim, zaman ayırıp çözümü arayamadım ama sebebi hakkında us...@tr.openoffice.org listesinde şöyle bir yanıt bulmuştum:

>8E5450 olan veriyi open ofice 16 tabanlı bir sayı olarak algılamış ve 10
>dalık sayıya çevirmiş.

Çözüm bulursanız benimle de paylaşın lütfen.
Uygar UZUNHASAN
uygaruzunha...@yahoo.com