10 Ocak 2010 00:23 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilb...@gmail.com>yazdı:

>  Selamlar,
> Dil konusunda sıkıntı yok. Örnek olsun da gerisi önemli değil... Bu arada
> verdiğiniz site bağlantısı çalışmıyor...
>
> Detay barındıran ingilizce site var mı bildiğiniz?
>
> Kolay gelsin,
> Mucip:)
>

> cihan okyay yazmış:
>

> 09 Ocak 2010 16:00 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA

> Merhaba,

> [1] deki yazılarda bir seviyeye kadar Türkçe örnek bulabilirsiniz. Ama
> onlarda dediğim gibi bir seviyeye kadar. İngilizce belgelere yönelmek
> durumundasınız :)

> [...]
Aslına bakarsanız django 'yu bu kadar güzel ve cazip kılan (bana göre)
birincil özelliği çok iyi ve düzgün hazırlanmış olan dökümantasyonu. Ve bu
konuda da en iyi kaynak bence kendi sitesi. Çok güzel bir kaynak ama günden
güne güncellenen yenilikleri anlık olarak takip etmek çok mümkün değil.

Ama illaki farklı kaynaklar arıyorsanız.
şuralara bir göz atın.
http://delicious.com/popular/django

burada da benim takip ettiğim django ve python beslemeleri mevcut isterseniz
abone olabilirsiniz.

http://www.google.com/reader/public/atom/user%2F12541243753399575118%2Fbundle%2Fdjango%20ve%20python

Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Charles de
Gaulle<http://www.brainyquote.com/quotes/authors/c/charles_de_gaulle.html>
- "The better I get to know men, the more I find myself loving dogs."