Ben djangobook.com'u çevirmeye başladım. 5 chapter bitti.

________________________________
From: SARI <floy...@gmail.com>
To: Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme
<linux-programlama@liste.linux.org.tr>
Sent: Sun, January 10, 2010 3:21:15 AM
Subject: [Linux-programlama] Re: Django?

Arkadaşlar iyi geceler,
Öncelikle konuya böyle orta  bir noktadan katıldığım için özür dilerim.
Ancak konuyu açıldığından beri listeden takip ediyorum ve Djiango gibi
güzel bir yapı için bukadar hararetli bir tartışma yaşanıyor ve
insanlar Djiango gibi sağlam bir çatı için bukadar güzel emek
harcıyorlarken arada benimde katkım olsun istedim.
Şimdi yazacaklarım için İngilizce Tutorial ve bir takım eğitimler
olduğunu söyleye birsiniz ancak,
Ben diyorum ki Djiango yapısını merak eden ve anlamak isteyen insanlar
için Djiango yapısının genel olarak anlaşılmasını sağlayacak basit
vede küçük bir  bir uygulama ile  belgler.org da Djiango için güzel ve
de pratik bir temel başlangıç klavuzu oluştursak acaba nasıl olur?
Hazır Djiango ile ilgili bukadar insanı bir arada bulmuşken yapsak mı
bir şeyler?
Kolaylıklar "SARI"