gönderdiğim dosyayı çalıştırınca imlecin şekli nasıl değişiyor? Nasıl
bir pencere çıkıyor ki? Dosya tek başına çalışan bir kod bile değil,
yalnızca fonksiyon tanımı var, programın içinden import edilip
kullanılması gerekiyor.

Kodun webdeki yeri de burası: http://pastebin.com/0LgR9Smk

22-01-2011 13:33, Engin Yüce yazmış: