Bu kod tek başına çalışmaz, fonksiyon tanımı var yalnızca.
Çalıştırmak için bu dosyayı (numtoword_tr.py) bir klasöre kopyalayıp
aynı klasörde deneme.py adlı bir dosya oluşturup o dosyada

import numtoword_tr

print numtoword_tr.moneytoword_tr('1001,78')

yazınca çalışması lazım.

24-01-2011 09:13, Sezayi BUĞDAYCI yazmış: