Arkadaslar cok ozur dileyerek, mevzu amacindan biraz sapti da sidik yari$ina dondu bile :) Bu asamadan sonra fikir alisverisinden ziyade 60'lik ihtiarlar gibi didi$me olacagi bariz. Levent Kirca'nin korosu ( bkz.http://www.youtube.com/watch?v=50y0oHUWDUc 1.30 dakikadan sonrasi...) gibi olduk :)

On 04/28/2011 10:05 AM, Burcu Dogan wrote:
> [...]

Gmail'deki Tab + Enter bir kisayol. Native bir uygulamada nasil kisayol progamlaniyorsa, Web front-end'inde de o sekilde programlanabilir. Varsayilanlari ezebilirsin. Efektiflik diyorsun ama elinde ne bir referans ne de bir kullanilabilirlik metrigi yok. Acikcasi sahiden ayari vermissin.

Her neyse, tartismanin geneline dahil olmak isterdim ama problemin ve feature set'in ne oldugu bilinmeden platform fanatikligi yapmak iyi muhendislik olmaz.