Mehmet bey,
dediklerinizi aynen yaptım fakat sonuç gene aynı,

test amaçlı olarak kullandığım tablo yapım

Tablo Yapısı
----------------------

CREATE TABLE `uye` (
  `Id` int(10) unsigned NOT NULL auto_increment,
  `Adi` varchar(45) NOT NULL,
  `Soyadi` varchar(45) NOT NULL,
  PRIMARY KEY  (`Id`)
) ENGINE=MyISAM  DEFAULT CHARSET=utf8 AUTO_INCREMENT=8 ;

bu tabloya 3 ayrı charset ile kayıt girdim.

1    Åzaban    ÇOÅzOÄzLU
2    Ülkü    ÇELİK
3    Þaban    ÇOÞOÐLU
4    Ülkü    ÇELÝK
5    Þaban    ÇOÞOÐLU
6    Ülkü    ÇELÝK

- 1-2 kayıtlar utf-8
- 3-4 kayıtlar iso-8859-9
- 5-6 kayıtlar windows-1254

bu verileri json_encode ile jqgrid e basiyorum ve orada gösterildiği gibi
yazdım.
jqgrid den kaynaklı bir durum mu acaba anlamadım...

teşekkürler