Kütüphane de ki kitap tablosuna birde date alan eklemenizde fayda var,
kitabı bir contact a assignee ettiğinizde o kolona o anın tarihini çekip
yazarsanız, Last modfy date gibi gibi bir alan tutmuş olursunuz. Kalifiye
olur. Zaten o tablolar daha dağ gibi büyür sizin hayal gücünüze kalmış ama
başlangıç için bu yapının ideal olduğunu düşünüyorum.

Kütüphanedeki bir kitabı birine zimmetlediyseniz yine bu tabloda o contact
ın id sini de tutmalısınız diye düşünüyorum.

Kolay gelsin