Bu convert işlemini gösterim esnasında değil, aktarım esnasında yapman
lazım.  Mssql verilerle ne halt yiyor bilemiyorum ancak önce export edip
daha sonra gerekiyorsa metin dosyası üzerinde, gerekiyorsa tam içeri
aktarma noktasında müdahale etmek gerekiyor.

Hatta bir yöntem olarak sana daha yatkın bir çalışma ortam olacağını
düşündüğüm için mssql > mysql > postgresql de yapabilirsin, yeter ki metin
alanları düzgün aktarılsın.

20 Kas 2017 Pzt, saat 01:03 tarihinde <mucip.ilb...@gmail.com> şunu yazdı:

> Merhabalar,
> Debian sunucu üzerinde PHP ve PostgreSQL kullanarak program yazmaya
> çalışıyorum. Cari kayıtlar için şirkette kullanılan LOGO yazılımından
> faydalanmak istedim. MAlumunuz; mmecburen MS-SQL!
>
> Normalde sayfayı utf-8 olarak kullandığımda PostgreSQL veya HTML sayfa
> içerisindeki metinlerde sıkıntı olmuyor! Ancak Ms-SQL'den veri çekmeye
> kalktığımda fontlarda sıkıntı yaşıyorum.
>
> Biraz gugıllayınca php kodunun başına
>
> ini_set("default_charset","iso-8859-9");
>
> koyun deniliyor ama bu defa da sayfada kullandığım başlık metinlerinde
> [...]
Omer Barlas Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları
olabilir.