20.11.2017 13:06 tarihinde İsmail Arılık yazdı:
> LOGO yazılımı nedir bilmiyorum ama üst seviyede bu uygulamanın
> içindeki verileri elde etmek için bir API sunmuyor mu?

Merhabalar,

Hiç bakmadım açıkcası. Neticede sadece cari kodu okuyacağım ve hiç yazma
yapmayacağımdan gerek yok gibi geliyor bana. Ancak LOGO firmasının bu
tür bir DLL kütüphanesi olduğunu duymuştum. Ücretli veriyorlarmış ama
bana gerekmiyor?!

Klasik SELECT ile font sorununu çözebilsem bana yetecek de artacak bile...

MsSQL ile bu kadar işkence bana yeter! Mümkünse fazla uğraşmayayım... ;-)

--
Kolay gelsin,
Mucip:)