Merhabalar,

Bilmiyorum seviye ne kadar yeterli olur ama benim de dün yakaladığım bir site var? Hareket sensörü ile mesafe ölçmeye uğraşırken yakaladım.

Python ile kullanabiliyorsunuz. Bir inceleyin dilerseniz...

https://projects.raspberrypi.org/en/projects/getting-started-with-minecraft-pi

Kolay gelsin,
Mucip:)