Merhabalar,

Epostanız SPAM'a düşmüş. Şimdi gördüm. Kusur abakmayın.

Ben de biraz kurcaladım. Yine aynı sensör içerisinde hareket işleme gibi bir mekanizma varmış. Bu şekilde aldığında gerçekten de sensör dururken SIFIR değer alınabiliyor.

https://tutorial45.com/mpu6050-arduino-project/

Ama yine de stabil değil. Sensörün hassasiyeti yetmiyor olabilir. Zira çok ucuz bir şey. Ciddi pahalı olanları da varmış.

Bu sensörle yer değiştirme miktarını ölçmek zor gibi görünüyor. :-\

Kolay gelsin,
Mucip:)