Merhabalar,

Adım adım satırları açarak denedim. Önceki php dosya içinde sorun çıkartmayan aşağıdaki satırlar başka php dosyasına kopyaladığımda sorun verdi.

use PHPMailer\PHPMailer\PHPMailer;
use PHPMailer\PHPMailer\Exception;

Hemen altında da bu satırlar var ama bunlarda hata vermiyor.

require 'PHPMailer/src/Exception.php';
require 'PHPMailer/src/PHPMailer.php';
require 'PHPMailer/src/SMTP.php';

PHP ile çok fazla işim olmuyordu. Kaçırmışım ben?! Bu "use" 'ler falan hangi ara eklendi PHP'ye?!... :-P

Kolay gelsin,
Mucip:)