Merhabalar,

Tamamdır. use ifadesi fornksiyon içerisinde değil dışarıda bulunması gerekiyormuş. Dökümantasyonda da varmış.

PHP ile nadiren işi olunca insanın... :)

Kaynak da burada: https://stackoverflow.com/questions/46788047/php-class-phpmailer-unexpected-use-t-use

İlgilenen tüm arkadaşlara teşekkürler.

Ve lütfen birisi şu aselsan epostasını silsin lütfen! Yakacaksınız bizi! :-P

Kolay gelsin,
Mucip:)