Atıf hocam, yaklaşık 2 senedir Clickatell servislerini kullanıyoruz. Bir web
servisine üye olan kullanıcılara hatırlatma ve raporlama mesajı atılıyor.
Turkcell tarafına gönderme de sıkıntı ilk başlarda yaşamamıştık. İnanır
mısınız Turkcell mevzusunu şimdi duyuyorum.

Diğer bir mevzu da senderID. Maalesef biz de kabul ettiremedik. Aynı sebeple
artık Google'da hatırlatma sms'lerini senderID olmadan gönderiyor.
Y.dışındaki tüm servislerde durum bu şekilde.

Ancak yine de yurtiçinde servis veren bir çok firmadan çok daha iyi
oldukları için Clickatell'i tercih ediyoruz.