Malesef Turkcell tarafinda bir haksızlık söz konusu.
Gateway üzerinden sms gönderirken uzunca bir süre sonra sms'ler Turkcell kullanıcılarına ulaşmamaya başlıyor ve ulaşmadığı halde gateway firmaya gönderildi bilgisi dönülüyor. Hem firma hemde Turkcell parasını almış oluyor ancak gönderen için hem müşterisi ile papaz olma durumu hemde boş yere para ödeme durumu söz konusu.

Bundan da önemlisi gateway firmalar gönderildi olarak gördükleri için sorunun farkında bile değiller. Oysa ki en fazla ücreti turkcell alıyor ve gerçekten ulaşmadı bilgisini dönse o zaman bu firmalar hesap sorabilirler.

Yüzbinlerce telefona gönderim yapan bir serviste kesinlikle hiçbir turkcell'liye mesaj gitmediği halde neredeyse tamamına gönderildi mesajı dönmektedir. Bunun izahı mümkün değildir.