Merhaba, her ne kadar uygun olmasa da bu bir "güncel sürüm" anlamına
gelmektedir, sürüm herhangi bir yükseltme ve herhangi başka bir müdahale
gerektirmeden sürekli güncel tutulmaktadır. Örneğin Ubuntu'da LTS long time
service altında sunulan sistemler destek süresi bittiğinde sürüme herhangi
bir destek sağlanmamaktadır ve kullanıcı ya son sürümü yeniden yüklemek
zorunda ya da mevcud sistemi online olarak yükseltmek zorundadır.
Rolling release  sürümlerinde ise böyle bir ihtiyaç duyulmamaktadır,
aslında "kendini sürekli güncelleyen sürüm" tam olarak Türkçe karşılığı
olması gerekiyor ama bu biraz uzun bir terim olduğundan dolayı kısacası
"güncel sürüm" olması en doğurusu olur diye düşünmekteyim.
Eğer Windows bir rolling release olsaydı  Win98, XP, 7 ve 8 gibi
isimlendirilmezdi ama bu microsoftun da hiç işine gelmezdi doğrusu.

kolay gelsin.....