Merhabalar,

İnternette ilgili araştırmaları yaptım fakat açıklayıcı bilgilere
ulaşamadım. Hangi listede bu soruyu tam olarak
sormam gerektiğinin kestiremediğimden  burada sizlere danışıyorum.

Git-hub  versiyon kontrolünü local ağda kullanma yöntemini aramaktayım.
Bahsetmiş olduğum bir server yada masaüstü
pc  ana depo (origin) olarak kullanmak ve local ağda bulunan cihazlar ile
bu depoda git versiyon kontrolünü kullanabilmek.

gitolite, gitosis gibi uygulamalar  git ile beraber kullanım örneklerine
internette rastladım, fakat tam olarak neyi kullanmam
gerektiğini bilemedim.