Eğer kendi adınız dışında bir ünvan kullanamayacaksanız nüfus cüzdanı sizin
için yeterli olur,  yok ben "hede bilişim" gibi bir ünvan lazımsa bildiğim
kadarıyla sizin ticaret odasına değil esnaf ve Sanatkarlar odasına kayıt
olmanız gerekir ve yine bildiğim kadarıyla öyle bir para istemiyorlar.

Yalnız şahıs şirketi olmanın bazı dezavantajları var özellikle KOSGEB
desteklerinden faydalanamiyorsunuZ diye biliyorum.

Ömer Barlas

Mobil bir cihazdan gönderilmiştir, imla ve anlam hataları olabilir.