Merhaba,
Sabahtan beri onlarla yazışıyoruz. En sonn 2vergi levhası standart belgeler
listemizde değildir" diye ir mail attılar.
Ben de

"Merhaba,
Bu kadar memur zihniyetli bir yazı da olmaz. Ne demek "standart belgeler
arasında yer almıyor" O zaman satandart belgeler arasına sokun! Siz
sokmazsanız mahkeme yoluyla ben sokarım! Mahkeme masrafı da sizden!
Maliyenin verdiği belgeyi kabul etmemek ne haddinize? Ben niye vergi
veriyorum o zaman?"
şeklinde kızgın bir cevap yazdım.

TESOB kaydı veya İTO kaydı yaptırmak istemiyorum. Zaten şirketi de serbest
meslek defteri tutmamak için kurdum.

Ek olarak alan adının .com'u olsaydı bunlarla hiç uğraşmazdım zaten. (Şahsi
sitemde öyle yaptım)

*+90 532 428 29 00*http://www.seyfigenc.com
http://www.twitter.com/seyfigenc