Merhaba
Halil İnalcık Osmanlıc
ıa tayfadandır. Bu AKP Hükümetinin ve yandaş gazetelerin onu bu kadar
popüler hale getirmesinin nedeni de bu zaten. 10 sene önce akademik çevre
haricinde kimsenin tanımazken şimri popüler olmasının nedeni de bu.  Bunu
bilerek okuyun bari.
Seyfi

15 Ocak 2014 10:23 tarihinde KerimCan Kalıpcıoğlu <kerimcankali...@gmail.com

*Seyfi Genç*