Haklısınız.
konuyu kapatıyorum.
Hatta "Atatürk" diyelim tam kapansın.

LİNUX SOHBET LİSTESİNDEKİ HERKESTEN TEKRAR ÖZÜR DİLİYORUM.
Mail adresimde kayıtlı herkese otomatik gönderilen bir maildi ve bu
listenin kayıtlı olduğunu farketmemiştim.
Bundan sonra yanıt vermeyeceğim. KOnu başka abuk sabuk noktaları gidecek
gibi.

Saygılar sunarım herkese.

15 Ocak 2014 12:19 tarihinde Hasan Sertçelik <ha...@sertcelik.net> yazdı:

> Sizin Halil İnalcık hakkında söylediğiniz terbiyesizlik olmuyorda benim
> size söylediğim terbiyesizlik oluyor öylemi?
> İlber Hocamın bir lafı var sizin gibi arkadaşlar için sık sık söylediği
> ama ; esas onu burada söylersem terbiyesizlik yapmış olurum.
> İyisimi siz kendiniz çalıp oynamaya devam edin.

*Seyfi Genç*

*+90 532 428 29 00*http://www.seyfigenc.com
http://www.twitter.com/seyfigenc