Merhabalar,

Yönetmelikler kanuna dayandırılmalı ve kanundan yetki almalıdırlar. Ben
bu kanun ve yönetmelikleri okuduğumda şunu anlıyorum. Kriptolu
haberleşme konusunda kanun sadece "telsiz haberleşme"nin kriptolu
yapılmasını yasaklarken yönetmelik tüm haberleşmeleri yasaklıyor. Yani
yönetmelik yetki olarak dayandırıldığı kanunu aşmış durumda. Bu
yönetmeliğin ilgili mahkemeye görütülerek iptal ettirilmesi gerekiyor.
Hukukçu arkadaşlar var ise onların incelemeleri ve yorum getirmeleri
daha doğru olur.

İyi Çalışmalar
Samed YILDIRIM