Merhabalar,

O güne ait çıktı yok elimde ama bugün de Turkcell 3G üzerinden 8.8.8.8
ip'sine erişilemiyor. Bugün'e ait trace çıktısı aşağıdaki gibi

traceroute to 8.8.8.8 (8.8.8.8), 30 hops max, 40 byte packets using
UDP

 1  192.168.1.1 (192.168.1.1)  5.162 ms   4.250 ms   3.270
ms

 2  * *
*

 3  172.17.32.154 (172.17.32.154)  315.786 ms   354.368 ms   371.368
ms

 4  172.17.225.21 (172.17.225.21)  421.798 ms   470.868 ms   529.061
ms

 5  * *
*

 6  * *
*

 7  * *
*

 8  * *
*

 9  * *
*

10  * *
*

11  * *
*

12  * *
*

13  * *
*

14  * * *
15  * * *
16  * * *
17  * * *
18  * * *
19  * * *
20  * * *
21  * * *
22  * * *
23  * * *
24  * * *
25  * * *
26  * * *
27  * * *
28  * * *
29  * * *
30  * * *

traceroute to 8.8.4.4 (8.8.4.4), 30 hops max, 40 byte packets using UDP
 1  192.168.1.1 (192.168.1.1)  129.729 ms   128.592 ms   127.461 ms
 2  * * *
 3  172.17.32.154 (172.17.32.154)  3067.360 ms   3066.291 ms   3065.222 ms
 4  172.17.225.21 (172.17.225.21)  3063.540 ms   3062.460 ms   3140.718 ms
 5  * * *
 6  * * *
 7  * * *
 8  * * *