On Tue, Apr 08, 2014 at 06:11:59PM +0300, OSMAN TUZCU wrote:
> 1- mynetworks'e forumlarda 127.0.0.0/8 verin diyorlar onuda denedim bir şey
> değişmedi

mynetworks icin all gecerli bir ayar degil.  Default degerinde birakin.

> 2-tls kısımlarını hiç değiştirmedim problemin tls'siz bağlantıdan
> kaynaklandığını mı düşünüyorsunuz?

Hayir.  Ama sifrelemek iyidir.  Neden kaldiriyorsunuz?

> 3- outlookta Hesap ayarlarını sına dediğimde doğrulama yapıyor ayrıca bu
> sunucudaki maillere mail atabiliyorum

Gonderdiginiz ayarlarda email gonderimi icin problem yok.  Eger
atamiyorsaniz, master.cf dosyasini gonderin lutfen (nispeten yeni bir
postfix'iniz olsaydi postconf -M ciktisi yeterli olacakti).

--
Eray