--

Kimden: "Eray Aslan" <er...@a21an.org>
Kime: "Linux'la ilgili sınırsız tartışma ve haberleşme listesidir" <linux-sohbet@liste.linux.org.tr>
Gönderilenler: 9 Nisan Çarşamba 2014 12:05:07
Konu: [Linux-sohbet] Re: Zpanel Postfix smtp error

On Tue, Apr 08, 2014 at 06:11:59PM +0300, OSMAN TUZCU wrote:
> 1- mynetworks'e forumlarda 127.0.0.0/8 verin diyorlar onuda denedim bir şey değişmedi

mynetworks icin all gecerli bir ayar degil.  Default degerinde birakin.

> 2-tls kısımlarını hiç değiştirmedim problemin tls'siz bağlantıdan kaynaklandığını mı düşünüyorsunuz?

Hayir.  Ama sifrelemek iyidir.  Neden kaldiriyorsunuz?

> 3- outlookta Hesap ayarlarını sına dediğimde doğrulama yapıyor ayrıca bu sunucudaki maillere mail atabiliyorum

Gonderdiginiz ayarlarda email gonderimi icin problem yok.  Eger
atamiyorsaniz, master.cf dosyasini gonderin lutfen (nispeten yeni bir
postfix'iniz olsaydi postconf -M ciktisi yeterli olacakti).

--
Eray