Selamlar,

Geçtiğimiz hafta web hosting şirketimi değiştirip, iPage.com'a geçtim.
Geçtikten bir süre sonra, giriş yapılamadığına dair şikayetler geldi. Sonra
öğrendim ki, TTnet topyekün iPage.com'u bloklamış. Turkcell 3G ile
girebiliyorum. VPN veya DNS değişikliğiyle yine giriliyor. Fakat insanları
alternatif yollara sürüklemek istemiyorum. Hosting firmamı da değiştirmek
istemiyorum, çünkü bu tamamen keyfi bir uygulama.

Web sayfamın ticari bir yanı yok. Programlama ve veritabanı eğitimi vermek
için yazdığım yazılar bulunuyor. Tahmin edersiniz ki, hiçbir katalog suçuna
da girmiyor.

Gerek BTK, gerekse TTnet'e durumu anlatan birer şikayet yazısı gönderdim.
Olumlu bir sonuç çıkacağına dair umudum yok. Fakat bundan sonra ne
yapılabilir konusunda fikir almak isterim. TTnet çok geçerli bir açıklama
yapmadığı sürece, kolay yolu seçip, bir başka hosting şirketine yönelmek
istemiyorum. Yasal yollara başvursam şansım var mı? 10 yıllık bir dernek
üyesi olarak da sormak isterim: Böyle bir yola girersem, LDK beni avukat
tutulması vb. konularda destekler mi?

Teşekkürler,
Çağatay ÇEBİ

--