Selamlar,

2007 yılında, Wordpress kapatılmıştı. Sedat Kapanoğlu'nun mahkemeye
başvurması sonucunda açıldı. 2014 yılında YouTube kapatıldı. Anayasa
mahkemesine yapılan başvuruyla, erişim tekrar verildi. Yıpratıcı olsa da,
yasal yollara olan inancım hâlâ var.

Hosting firmasını değiştirip, içeriği bir başka yere taşımam 3-4 saat
sürüyor. Bir başka firmaya geçmeninse ne derece kolay olduğunun
farkındayım. Ama teslim bayrağı çekmeden önce, belki biraz mücadele
edilebilir. :-)

Bu arada Cumartesi günü TTnet çağrı merkezinden gayet kibar bir bayan beni
aradı; bunu çağrı merkezinde çözemeyeceklerini, iç birimlerine
ileteceklerini söyledi. Hâlâ pek umudum yok. Ama görelim bakalım.

Teşekkürler,
Çağatay

http://www.cagataycebi.com