Merhaba,
13 Nis 2015 08:36 tarihinde "A t l a n t i S" <onur.atlan...@gmail.com>
yazdı:

> uzantısını zip olarak kaydedip içindeki xml dosyalarını düzenleme gibi
bir durum vardı ama her docx sürümünde işlemeyebiliyor.
Docx de bileşenlerine ayrıştırılabiliyor ama şifre olmadan içerikten bilgi
almak imkansız.

Dosya hem şifreli hem de bozulmuş da olabilir.

Bozukluğu içindeki xml dosyalarının geçerliliğini denetleyerek
anlayabilirsiniz, ama şifreli belgede buraya erişmek imkansız.

Farklı yazılımları deneyin.

Kolay gelsin,

> Onur ÖZDEMİR
> Truva Linux Geliştiricisi
> Truva Linux
> Türkiye'nin Linux Dağıtımı
> http://www.truvalinux.org.tr
> http://truvalinux.blogspot.com
> http://retromiga.blogspot.com
> http://www.twitter.com/atlantistruva

ve Passware Kit(2) ile saldırmaya çalıştığımda ayrı ayrı File Corrupt(1) ve
Unknown Protection(2) uyarılarını alıyorum ve programlar herhangi bir işlem
yapamıyor. Fakat dosya'nın içeriği hex editoru ile olağan gözükmekte ve MS
Word ile açmaya çalıştığımda da parola sorgu penceresi doğru olarak
gelmekte.
korunduğunu düşünüyorum. Çeşitli docx tamir (repair) programları ile
dosyayı kontrol ettim ve bir sonuç elde edemedim.