*uzantısını zip olarak kaydedip içindeki xml dosyalarını düzenleme gibi bir
durum vardı ama her docx sürümünde işlemeyebiliyor.*

Parola korumalı dosyalarda zip extract işe yaramıyor.

Hex editörü ile baktığımda XML yapıları test dosyam (parolalı test docx'i)
ile benzerlik gösteriyor. Fakat bu incelemeyi göz ile yapıyorum yapısal bir
analiz söz konusu değil.

Elcomsoft ve Passware endüstri lideri yazılımlar ve dosyanın corrupted
olduğunu söylüyor fakat MS Word parola sorgu penceresini getiriyor.
Yorumum; brute force yapılamasın diye dosya yapısında değişikliğe gidilmiş
öyleki MS Word herhangi bir sorun bildirmiyor, yani parolayı bulabilirsem
açacak gibi.

docx dosya yapısını hex ediyor ile analiz etmek çok güç. Docx analizi için
bir araç var mı acaba. MSDN'de tec.ref'ler haricinde bir araç bulamadım.

Merak edenler varsa dosyayı gönderebilirim.

Teşekkürler.

Özgür Koca
[tankado.com][raspberry-pi.tankado.com]

<http://www.facebook.com/zerostoheroes/>