dostum;

uydunet modem kablodan gelen bilgiyi ethernete dönüştüren bir arayüz
sadece, tıpkı fiber'de olduğu gibi. en mantıklı hareket -ki kablo
modemler özellikle abd'de komik ucuz- kaç tane hat ihtiyacın varsa o
kadar modem alıp bir pfsense makina üzerinde fiziksel portlara direkt
bağlayarak kullanman. eğer pfsense ile uğraşamam diyorsan hem zyxel'in
load balancing özellikli firewall'ları hem de mikrotik'in benzer
ürünleri var.

kolay gelsin.

Omer Barlas
omer.bar...@gmail.com