Merhaba,

Aslında derdimiz bir sürü alet yerine tek bir cihaz üzerinden bütün
işleri yapmaktı aslında, ama dediğiniz gibi 5 tane modem alıp bu
modemleri ethernet ile basit bir makineye bağlayıp bu makine üzerinden
de yapabiliriz, merak ettim sadece yapılır mı diye. biraz bakındım
kartlara pek bir ey de bulamadım tabii.

Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )