9 Nisan 2016 14:18 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>
yazdı:

> Az önce aşağıdaki linkteki haberi okudum. Bir nokta dikkatimi çekti.
> Önceki sürümden 18 e upgrade olmayacakmış. Yeniden kurmak gerekiyormuş.
> Yaklaşık 15 aydır Linux mint kullanıyorum. Hedefim işletim sistemimin
> laptopun ömrüyle sınırlı olmasıydı ama bu haber biraz canımı sıktı(Bütün
> dosyalar aynı partitionda bir de). O kadar ince ayar çekiyorsun hepsini
> sıfırdan ayarlaman gerekecek.
>
> Sıfırdan kurulum yapacak olduktan sonra 16.04 ün çıkmasıyla beraber acaba
> ubuntu mu kursam diye düşünmüyor değilim.
>
> Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Upgrade olsun yada olmasın,  bazen yeni kurulum yapıyorum (daha kısa
sürüyor) Burada bence, ne kullanırsanız kullanın /home'u mutlaka farklı bir
bölüme koymak en iyisi. Eğer memnunsanız Mint'den, /home'u bir yere
kopyalayabiliyor iseniz, 18'i yükleyip sonra /home'daki ayarlarınızı yerine
koyabilirsiniz.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün