10 Nisan 2016 16:51 tarihinde Mehmet Recep Turkoglu <meh...@turkoglu.me>
yazdı:

> hepsini tek partitiona kurmuştum ama /home dizinindeki dosyların yedeğini
> başka bir yere alsam temiz kurulum yapıp /home diye partition oluşturup
> oraya dosyaları kopyalarsam bir sorun yaşar mıyım?

Dosya/Dizin izinlerinde problem oluyor ki, kopyaladıktan sonra /home'a,
yeni sistemde oluşturduğunuz kullanıcının yetkisini vereceksiniz. Bu
kullanıcı mehmet olsun:

# chown -R mehmet: /home/mehmet

Yeni sisteminizdeki farklılıklardan ötürü sorunlar çıkabilir. Tavsiyem,
ayarlarını almak istediğiniz uygulamaların dizinlerini yeni sistemdeki
yerine kopyalayın. Yani önce uygulamalarınızı kurun ki kopyalayacağınız
dosyaların dizin yapısı nasıl, görün. Kısaca, eski sisteminizde
/home/mehmet/.firefox olan dizin yapısı yeni sisteminizde
/home/mehmet/.mozilla/firefox olabilir.

--
Saygılar,
Aytekin Aygün