Tyan ın bir çok anakartını kullandım. Açıkçası çokta memnun kaldım ne yalan
söyleyeyim, daha firmalar kapalı kapasitor kullanmadan ilk nesil xeonlar
için katı kapasitörlü anakartlar üretmişti. Eski çalıştığım firmada hala bu
sunucular çokta verimli çalışmakta idi. En son bir arkadaşıma 3d animöasyon
için Tyan markalı anakart kullandık ççift işlemcili 8 ram slotlu falan uzun
vadesini bilemeyeceğim ama, gerçekten perofrmansı çok iyi idi. :) Açıkçası
benim korkum şu, zira fanı  taktınız diyelim gerekli hava sirkülasyonunu
sağlayamayabilirsiniz. Ya sıcak havayı dışarı atan ek bir fan blower
bulmanız gerekli en azından. Zaten rack sistemlerde zurnanın zırt dediği yer
orası maalesef. Soğutma kısmı yoksa kurulur pekte bir problem olmaz.

Saygılar
Ekin "wincih" YEGÜL