Okan bey,

Zaten elektronik şans işi bu güne kadar herkes asus anakartların tümünden
memnun iken kimsenin elinde sorun çıkartmamışken ben 100 lerce adet iade
ettiğimi bilirim çalıştığım yerlerde. Kendi sistemlerimde
sattığım/projelerde kullandığım sistemlerde kesinlikle asus anakart
kullanmıyorum o kadar bıktım. Ha ithalatçılarından biri olan çizgi
elektroniğin gerek servis, gerek destek konusundan kusursuz olduğunu
bildiğim halde.

Gigabyte benim de sevdiğim bir markadır genelde sorunsuz çalışırlar ve çokta
kolay bozulmazlar. :) M serisi orta sınıf bir seridir ama alt segmentte
hemen hemen hepsi, uzun vadeli çalışmayı garanti etmez marka ne olursa
olsun. :)

Saygılar
Ekin "wincih" YEGÜL