  From: Cafer Şimşek
  To: linux-sunucu@liste.linux.org.tr
  Sent: Tuesday, February 10, 2009 9:41 AM
  Subject: [Linux-sunucu] Re: NFS Performansı

  Merhaba,

  ·         Kullandığınız dağıtım nedir?

  ·         SELinux açık mı?

  ·         Her iki makinede de netstat -plutn çıktısında portmap’in 111. portu
dinlediğini görebiliyor musunuz?

  ·         DNS isimleri doğru mu (özellikle reverse dns kayıtları veya
/etc/hosts dosyasında her iki makina için de her iki makinada da kayıt
bulunuyor mu?

  Sevgiler.

  Cafer Şimşek

  http://cafer.org/